Regulamin zwrotów

Regulamin zwrotów określa zasady zwrotu dokonanych płatności za rezerwację łodzi w przypadku anulowania rezerwacji przez rezerwującego oraz odwołania rezerwacji przez Okręg PZW w Elblągu


1. Anulowanie rezerwacji przez rezerwującego i zwrot dokonanych płatności może nastąpić w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty dokonania rezerwacji. W przypadku przekroczenia terminu, wniesiona opłata za rezerwację nie zostanie zwrócona.

2. W przypadku odwołania rezerwacji przez Okręg PZW w Elblągu z powodu złych warunków atmosferycznych, niespodziewanych awarii, czy bliżej nie określonych czynników zewnętrznych, osoba rezerwująca może i powinna ubiegać się o pełen zwrot dokonanych płatności za rezerwację łodzi. Informacje te będą publikowane na stronie internetowej Okręgu PZW w Elblągu pod adresem http://www.pzw.elblag.pl , z możliwym wyprzedzeniem.

3. Wnioski związane ze zwrotem płatności za rezerwację prosimy dokonywać na bieżąco, jednak nie dłużej niż do daty 16.01.2023 roku, związane jest to z zamknięciem księgowego okresu rozliczeniowego. Wszelkie wnioski złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

4. W przypadku gdy osoba rezerwująca nie wykorzysta rezerwacji, ze względu na swoją nieobecność, nie przysługuje jej zwrot kosztów rezerwacji. Nie dotyczy to również przypadku gdy rezerwacja zostanie odstąpiona osobie trzeciej.

5. W celu otrzymania zwrotu płatności za rezerwację prosimy o wydrukowanie Formularza Zwrotu (docx, pdf), wypełnienie wszystkich pól oraz przesłanie wypełnionego formularza:
- listem poleconym na adres: Okręg PZW w Elblągu, ul. Sukiennicza 10, 82-300 Elbląg
- lub scan formularza zwrotu wysłany pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Odwiedza nas 9  gości oraz 0 użytkowników.